Thursday, March 8, 2012

Дяволско ДНК от Румяна Пелова



Ще сънувам на живо жената на Дявола
и самият влюбчив Сатана.
В този смисъл по принцип не бях се надявала
да осъмне светът без луна.

Всъщност може би точно това значи Луцифер -
„Преносителят на светлина"!
Щом се къпе с врабците прикрито в улуците
и рисува в съня ми жена.

Има всъщност в главата на всекиго демони.
И аз също си нося от тях.
Че посял е човек в ДНК-то на гените
и предателя Дявол, разбрах.


-------------------------------------------------------------------
Това е просто великолепно!!!!!!!!!!!!! КЛИК!

4 comments:

Р. Пелова said...

Благодаря Ви, че харесвате поезията ми и ме популяризирате!

Nevena said...

надявам се, че нямате против да споделям някои от нещата Ви тук! старая се да не копирам целия блог, макар че всичко там е толкова прекрасно, затова гледам ако споделя тук цяло стихотворение, после да споделям линкове по мрежите директно към Вашия сайт :)

Р. Пелова said...

Разбира се, че нямам нищо напротив. Даже го чувствам като един вид чест, след като ме нареждате до имена класици в поезията.

Nevena said...

хаха - аз съм всеядна - щом нещо ме вдъхновява и въодушевява няма значение дали е писано от някого, НАРЕЧЕН велик или от някого, който се смята обикновен :) все е красиво и красивите думи трябва да са заедно. пожелавам Ви още много вдъхновение, каквото и да е то, че да Ви кара да пишете все такива хубави неща! :)