Thursday, March 29, 2012

Високо от Марко, Олли и Капитанът



Има дни, в които
не мога да го произнеса на глас,
уплашен, че каквото и да кажа ще прозвучи някак изкривено.

Тогава сякаш
се движим в кръгове от ден на ден
и изопачаваме драмата в този театър, колкото да можем да продължим напред.

И го чувствам като страх,
сакаш ще изчезна,
а ми става все по-трудно да се откача
и затова просто продължавам напред…
Нужно ли ни е да го обсъждаме,
като и така е вече твърде късно -
като и така вече кървя,
но чакам сякаш всичко е наред?

Повдигаш духа ми, извисяваш ме над всичко, караш ме да летя,
да докосвам луната, високо в небето, когато си мой/я,
повдигаш духа ми, извисяваш ме над всичко, караш ме да летя,
към места със нови чудеса.

Например педишния ден,
мислех, че вече няма да се върнеш
и осъзнах собствените си невдъхновени мечти…

И насред всичките си планове
и всички трикове, които се опитваме да извъртим,
само мечтите ще са тези, които значат нещо и ще останат!

_______________________________________________
Хайде да ви дам един нескопосан превод на една хубава песен. На англ е мн по-хубаво, ама и така не е отчайващо зле, особено, ако не ги сравнявате двата текста. Дали някой ще познае коя е песента?? 

No comments: